Super dag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Super dag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Super dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

28 Januari 2012 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen kwam onze chauffeur ons ophalen om naar Mae Taeng een olifantenkamp te gaan, wat 45 min. rijden was. Aangekomen zijn we eerst op een olifant een heel stuk door de rivier gaan lopen, echt super gaaf en vervolgens een stuk door het bos. Daarna zijn we gaan os rijden. Later hebben we een olifantenshow gekeken en na de lunch bamboevlot gevaren op een rivier door het bos. Vorig jaar hebben we ook zo iets gedaan maar dit was echt wel leuker.

Vanmiddag zijn we naar het Tiger Kingdom geweest en hebben we met tijgertjes van 2 en 4 maanden en een tijger van 2 jaar mogen knuffelen/aaien. Echt een heel bijzondere ervaring. Deze tijgers zijn overigens niet ingespoten met drugs maar worden vanaf 1 maand al in contact gebracht met mensen, die er de hele dag mee bezig zijn.

Nu zijn we weer terug in het guesthouse en gaan ons zo even opfissen en vanavond een leuk restaurantje of eetkraampje opzoeken en later naar de zaterdagavond markt.

Doegie

• 28 Januari 2012 - 10:58

Berry:

Wat een vet gave vakantie en foto's echt fantastisch grtz

• 28 Januari 2012 - 11:28

Geert:

Hmmmm,dat is eigenlijk best een beetje zielig voor die tijgertjes, jullie nuchter tegenkomen, waarom mag zo'n beestje geen drugs dan? ;)

x Grt

• 28 Januari 2012 - 11:32

Geert:

PS. Hele coole foto's allemaal, hebben die olifanten die tekeningen echt gemaakt??

xx Grt

• 28 Januari 2012 - 19:48

Anthony Baart :

Wat een geweldige foto's! Echt te lief de kleine tijgertjes...

xx

• 28 Januari 2012 - 21:51

Renate:

Wat een verhalen en foto's, mooi hoor.

Jeetje Deb, jij en alcohol?? Dat gaan we bij mij in Purmerend ook eens doen, dan rij ik wel haha!

Lekker genieten daar, wij lezen mee...

• 28 Januari 2012 - 22:37

Zus:

Neem ff z'n schattige baby mee! Zo leuk z'n tijgertje! Leuk om elke keer weer stukje te lezen van jullie belevenissen. Dikke knuffel. Spike heeft gister bij ons geslapen en vanmorgen ff geholpen met verhuizen haha xxx alles gaat goed. Hij was heel blij mij te zien. Maar mist jullie xxx

• 29 Januari 2012 - 09:21

Woenk En Nathalie:

Heerlijk te lezen dat jullie genieten en wat een leuke en gave foto's! Groetjes uit een koud nl

• 29 Januari 2012 - 10:10

Harry:

Neem even zo een poesje voor je buurman naast je mee. Wel zeggen dat ie niet groter word dan zoals ie nu is.
    hahahahahah

• 30 Januari 2012 - 18:44

El:

Wat gaaf zeg met die tijgers!
    Ziet er allemaal weer gaaf uit, ben blij dat jullie het zo lekker hebben ;) ik lees nog even een paar dagen verder, leuk! Xx