Ao Nang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Ao Nang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Ao Nang

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

07 Februari 2012 | Thailand, Bangkok

Zondagmiddag zijn we met de boot van Koh Lanta in 2 uur naar Ao Nang, Krabi gevaren waar we rond 15.30 uur in de haven aankwamen. Daar een tuk tuk gepakt een op zoek gegaan naar een hotel/guesthouse. Bijna alles met een zwembad zat vol dus nu een hotel zonder zwembad, helaas. We hadden graag een zwembad gehad omdat ze hier geen strandbedjes hebben en je met je handdoek op het zand moet liggen. We hebben een ruime schone kamer met jippie een fohn :-) (dat is de 2e keer in 3 weken). 'S avonds kwamen we een restaurantje tegen met een Nederlandse gerechten, lekker frikandellen en kroketten. Nou niet echt lekker en voor Thaise begrippen erg duur. Je kan dus gewoon beter eten bij een kraampje op straat.

Gisteren laat ontbeten bij de subway en daarna lekker op 't strand gelegen, helaas zonder bedje dus. Na 2 uur waren we het allebei zat omdat en zagen we dat er verder op stoelen stonden. Daar heen gelopen en idd daar stonden stoelen zowel onder de bomen in de schaduw als in de zon. Het was er gezellig, aardige mensen en massagebedden. Aan de praat geraakt met mensen uit Zweden en uit Nederland, het was erg gezellig. Kom ik gisteren uit de zee stoot ik m'n teen ergens tegen aan en het begon te bloeden, vette snee in m'n teen. Maakte me best wel even druk (ivm de bloedverdunners) of het snel dicht zou gaan aangezien de vorige dag mijn bloedwaarde erg hoog was dus mijn bloed erg dun was. Jury vroeg of iemand een pleister had en er kwam meteen een Thais vrouwtje met joduim en een pleister. Aan het einde van de middag hebben we ons heerlijk laten masseren en de prachtige zonsondergang bekeken. 'S avonds weer heerlijk bij een kraampje voor €1,25 p.p. gegeten en lekker rond gewandeld.

Vandaag ook weer een heerlijke dag op 't strand gehad op de zelfde plek als gisteren. Later op de middag zijn we een stuk over het strand gaan lopen en kwamen we bij de rotsen allemaal aapjes tegen, erg leuk om te zien. Uiteraard hebben we ons weer lekker laten masseren, we kunnen er geen genoeg van krijgen :-)
Zo maar eens kijken waar we gaan eten en wat de rest van de avond brengt.

  • 07 Februari 2012 - 13:18

    Ellen:

    Wat heerlijk die massages allemaal en top om te lezen dat jullie zo genieten, jammer dat het wat minder is met je bloed deb, maar hopelijk gaat dat snel beter nog maals geniet er vol op van!!!

  • 07 Februari 2012 - 13:33

    Woenk En Nathalie:

    Heerlijk om al die verhalen en de foto's van jullie te lezen.
    Geniet er nog even van!

    tot snel

  • 07 Februari 2012 - 14:13

    Renate:

    Kom net thuis van het sleetje rijden met Tim en bekijk die prachtige zonnige foto's! Fijn dat de reis zo prettig verloopt, geniet nog maar lekker! En Deb, pas goed op jezelf!

  • 07 Februari 2012 - 20:16

    Geert:

    Ik zou als ik dat zo allemaal hoor nog ff een maandje bijboeken, het is hier schandalig koud! Brrrr
    Massage links, massage rechts, strandje hier, eettentje daar, jullie zijn goed bezig, ik ben trots op jullie! Enjoy......

    x Grt

  • 08 Februari 2012 - 09:11

    Sacha:

    Zo luitjes, jullie genieten met volle teugen. En gelijk heb je. blijf voorlopig nog maar lekker daar. Het is hier koud, en ligt sneeuw. Het enige wat je hier hoort is nieuws over de Elfstedentocht. Ga deze nu wel of niet door. Hier alles goed. We zijn alle 3 nog niet gevallen met de fiets met al die sneeuw troep wat mij betreft mag dat snel verdwijnen. Nou have fun en ik zie het volgende verslag tegemoet. Mocht ik niet meer in de gelegenheid zijn op te reageren om jullie verslagen alvast een goede vlucht terug. Namens de hele familie.

  • 08 Februari 2012 - 09:12

    Harry:

    He ik zag op de foto dat je buurman er ook was met zijn kinderen. En ja alles is goed gegaan hier. Ik zie op de foto dat jullie alweer lullig bij zitten,nou daar moet je het er maar even mee doen maat. Ik had wat foto's op je watts ap gezet,dan kun je vast wennen aan het iedee hou koud het is als jullie terug komen. Ik denk zo'n 30-40 graden verschil,dus sterkte alvast. Nou geniet er nog even van en ik zie jullie snel weer.

  • 08 Februari 2012 - 09:29

    Zus:

    Hai, zo chill om jullie foto's te bekijken. Ik wil ook zon en warmte, en z'n skattig aapje! Ah toe neem er ff eentje mee. Nou ma is thuis , nu maar hopen dat ze snel herstelt. Zin om jullie weer te zien. Jullie zijn te lang weg haha dikke kus. En geniet nog maar ff xxxx

  • 08 Februari 2012 - 11:24

    Jesse & Jasba:

    Heerlijk en Lekker zijn de woorden die ons het meest opvallen.
    Volgens mij valt het tegen dit jaar, -:)

  • 10 Februari 2012 - 09:46

    Harry:

    He luitjes nou het zit er weer bijna op. Als ik jullie was zou ik maar even ieder een zetje geitenwollen ondergoed kopen.Want het temperatuur verschil zal behoorlijk wat zijn.
    OH ja je huis staat er nog gewoon,niks mee gebeurd maar dat zal je al wel gehoord hebben.
    Nou tot zaterdag dan maar weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Debbie en Jury

Actief sinds 10 Okt. 2009
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 50332

Voorgaande reizen:

20 Februari 2020 - 15 Maart 2020

Vietnam

07 Februari 2019 - 03 Maart 2019

De Filipijnen

06 Februari 2018 - 23 Februari 2018

Myanmar

02 September 2017 - 21 September 2017

Roadtrip Italië

29 Mei 2014 - 20 Juni 2014

Indonesië

21 Januari 2012 - 11 Februari 2012

Cambodja & Thailand

15 Januari 2011 - 05 Februari 2011

Ons Thailand avontuur

Landen bezocht: