Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

27 Januari 2012 | Thailand, Chiang Mai

Woensdagavond hebben we na de bbq bij het guesthouse (die was trouwens erg goed) een 4 hands massage gehad echt super lekker en daar hoefde we maar €11,00 p.p. voor af te rekenen :-) Daarna ben ik sinds jaren eens flink dronken geworden door 10 snaps te bestellen en vrij snel achterover te slaan hihi. We waren ingesprek met een paar Taiwanners en ik volgde het op een gegeven moment echt niet meer en kon alleen nog maar lachen, ze zullen wel gedacht hebben, jammerrrr dan. Op de terug weg in de tuk tuk vreselijk gegierd van het lachen, en de volgende ochtend gelukkig wakker geworden zonder kater.

Gisteren had onze vlucht vanuit Cambodja 30 min. vertraging, dus we hoopten dat alles op het vliegveld van Bangkok een beetje snel zou verlopen zodat we meteen op de skytrain konden stappen, om op tijd op het Hua Lamphong station te zijn om onze nachttrein naar Chiang Mai te halen. Gelukkig ging alles voorspoedig en waren we ruim op tijd op het treinstation en konden zelfs nog wat eten ook. De trein zou om 19.30 uur vertrekken maar dit werd 20.30 uur. We hadden een eerste klas slaapcoupé geboekt en deze was met 2 aparte bedden ipv stapelbedden, beter dus. Veel wakker geweest omdat de trein erg schommelde en vanmorgen kwamen ze om 8 uur het ontbijt al brengen. Door de vertraging kwamen we pas om 12.10 ipv 9.45 uur aan.
We hebben een taxi gepakt en die bracht ons naar het guesthouse waar we vorig jaar ook gelapen hadden. We werden warm onthaald ze kenden ons nog, leuk. Nick de neef van de eigennaarresse vroeg of we gereseveerd hadden omdat ze al 2 maanden bom vol zitten en geen kamers meer over hebben voor de verhuur. Ja gelukkig dus maar dat we idd gereserveerd hadden. Hij vertelde ons dat er dit jaar heel veel gasten verblijven die vorig jaar of 2 jaar gelden ook hier waren, goed teken dus!

Vanmiddag eerst even lekker gedoucht, de vuile was weggebracht, wat trips geboekt en zijn lekker wat gaan rond wandelen, hebben een nieuwe rits voor €1,25 in Jury zijn broek laten zetten en voor mij hebben we een nieuwe trolly gekocht aangezien ze er zo hard mee gooien op het vliegveld hij van binnen gebroken was. Ik wil niet het risico lopen dat bij de volgende vlucht m'n kleren over de band heen liggen.

Net lekker gegeten en koffie bij de Starbucks gedronken en ons door een tuk tuk terug laten brengen. Jury is een film aan het kijken en ik zit even lekker m'n verhaal te doen en ga zo naar bed ben stuk.

• 27 Januari 2012 - 20:58

Geert:

Hahaha kijk je zitten dan met je shotjes op een rijtje, oo, oo, oo, grappig hoor! Maar 1 ding snap ik niet; gingen die 4 handen tegelijk door Jury's gulp heen, dat ie kapot is gegaan? Normaliter doen ze die 4 handen toch pas in je kont als je uitgekleed bent? :)

Ghehe, ik vind jullie stoer hoor zo rondreizend, leuke foto's ook, het ziet er mooi uit daar.....geen vieze beestjes op de kamers gehad? Het schijnt dat als je die frituurt dat ze daar best lekker zijn dan....nou ik ga er maar weer eens eentje opsteken ;)

Veel plezier daar verder!! Ben benieuwd naar het volgende verslag....

X Grt

• 28 Januari 2012 - 07:03

Harry:

Wat is dit nu??????????????
    Jij aan de drank? Nou je weet he, "een dronken vrouw is een engel in ........"
    Nou nog veel plezier en talk to you later.

• 28 Januari 2012 - 07:22

Kev:

Hahahahaaa, lekker bezig Deb !! Atte die zooi !!! Chiang Mai is leuk ! Ik heb daar die mountainbike trips gedaan, dus Jur, knallen van die berg af !! Kan jij ook Deb ! Have fun !! xx Kev

• 28 Januari 2012 - 09:04

Iwan:

jezus deb?? zo ken ik je weer lekker los. leuke verhalen en mooie foto's heel veel plezier nog doeiiiiiiii je grote neef.

• 28 Januari 2012 - 11:29

Sacha:

Zo zuipschuit, die tijgers aaien je was zeker nog niet helemaal nuchter. Het ziet er allemaal geweldig uit. We blijven jullie volgen. De groetjes van ons allemaal ook aan Jury