Lekker relaxt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Lekker relaxt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Lekker relaxt

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

05 Februari 2012 | Thailand, Bangkok

Gisteren al om 7.45 uur wakker, naar het strand gelopen een bakkie koffie besteld en met m'n laptop op een bedje neer geploft met het geluid van de golven op de achtergrond, heerlijk wakker worden zo. Jury lag nog lekker te slapen, die kwam rond een uur of 10. Samen ontbeten en besloten om de hele dag maar lekker op 't strand te blijven. Tjonge wat was het warm, maar goed beter dan sneeuw. 'S avonds op de scooter naar Saladan (hier komt de ferry aan) gereden en daar gegeten en rond gewandeld. Later weer terug gereden en weer heerlijk op 't strand gelounged. Wat een prachtige sterrenhemel heb je hier toch.

Vanmorgen het zelfde verhaal ben hier gewoon erg vroeg wakker dus weer naar het strand gelopen, wat nog geen 15 meter vanaf het huisje is en weer heerlijk op een bedje gaan zitten. We hebben besloten morgen weg te gaan dus een ticket voor de boot geregeld. Tot halve wege de middag op het strand gelegen en toen de scooter gepakt om de rest van het eiland te verkennen. Wat is dit een mooi groen eiland. Op de terug weg zijn we door Old Town gereden en zie je hoe de locals wonen en leven. Vanavond in een leuk restaurantje gegeten en bij een andere tent met een kampvuur op het strand gezeten. Een paar dagen geleden hebben we een ouder stel uit San Diego Amerika leren kennen Sam en Ruby. Sam is een hele rustige man en Ruby is een en al spraakwater. Ze is geboren in Colombia. Vanavond is ze gezellig bij ons komen zitten en hebben uren zitten kletsen, wat een vrouw geweldig en wat een levensgenieter. Ze heeft samen met haar man de wereld rondgereisd. Nu zijn ze ook weer 2 maanden aan het reizen. We hebben mailadressen gewisseld en ze zit zelfs op facebook. Als we in de toekomst weer een keer naar Amerika gaan gaan we zeker even bij ze langs. Het was een heerlijke dag, maar nu tijd om ons bedje op te zoeken.

• 04 Februari 2012 - 18:57

Kev:

Inderdaad sneeuw hier... Tuurlijk weer 800 km file, maargoed, geniet van die hier onvoorstelbare warme zon ! Hier nu -10 !! Have fun !!! Foto's zien er goed uit !

• 04 Februari 2012 - 23:22

Geert:

Vanmorgen om 9 uur hadden we in Lelystad de koudste temperatuur van Nederland te pakken en tevens weer een koude record, met min fucking 22,9 graden ....heel brrr dus, maar vandaag erg mooi zonnig en windstil, dus volop ijspret in een wit Holland (10-15 cm sneeuw hier).

Doe Ruby de groeten van me ;)

x Grt

• 05 Februari 2012 - 08:53

Sacha:

Oh dat mooie stand willen wij ook wel, en zeker die temp. Het is echt niet leuk meer. Maar de sneeuw is wel leuk. Maaike en ik hebben lekker sneeuwballen gevecht met de buren gehad. En als het nog even blijft vriezen hebben we de tocht der tochten. Schaatsen. Dus geniet nog zeker van dat lekkere warme weer.

Ps. Dick vond de foto's van de tijgers erg mooi.

Gr uit een ijskoud Nederland.

• 05 Februari 2012 - 19:50

Renate:

Ben ook vroeg wakker Deb, maar loop dan niet naar mijn strandbedje maar naar de kachel beneden:-)

Jullie genieten van zon en rust, wij van sneeuw en ijspret. En wie weet....de Elfstedentocht!
    Kan het contrast nog groter??

Geniet maar fijn van prachtig Thailand!