Laatste dagen Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Laatste dagen Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

10 Februari 2012 | Thailand, Bangkok

Woensdag na het ontbijt zijn we met een longtail bootje naar het vlakbij gelegen eiland Railay Beach gevaren, dit staat bekend om zijn prachtige strand. Nou idd echt prachtig gelegen zo tussen de rotswanden. Hier hebben we een halve dag op het strand vertoeft en zijn daarna weer terug gevaren naar Ao Nang Beach. Daar weer naar het zelfde tentje gegaan als de afgelopen 2 dagen, dat bevalt ons prima daar. Jury heeft nog genoten van een voetmassage terwijl ik in het zonnetje lag te genieten.

Gisterochtend om 7.00 uur zijn we door een taxi opgehaald en die heeft ons in 30 min. van Ao Nang Beach naar het vliegveld gebracht. Rond 12.30 uur zaten we weer in het gigantisch drukke maar gezellige centum van Bangkok. Dit maal logeren we weer bij Wild Orchid Villa vlak bij de Khao San Road. Hier hebben we vorig jaar de laatste 2 nachten ook geslapen, alleen hedden we nu een kamer geboekt op de bovenste verdieping met een dakterras. Lekker rustig en dat terwijl je het guesthouse uitloopt meteen in de drukte zit. 'S middags lekker rondgewandeld en besloten omdat het ook hier weer zo verschrikkelijk warm is een boottrip over de Chao Phraya rivier te doen om lekker wat uit te waaien. We waren mer z'n tweetjes dus een privé tocht. Onderweg kwamen we een klein bootje tegen die drinken verkoopt, dus wat te drinken gehaald en ik kreeg vervolgens een bloemenketting om, how nice. Na de trip heeft Jury een blouse laten aanmeten bij een kleermaker en die is morgen klaar, we zijn benieuwd. Uiteraard weer heerlijk gegeten bij ons favoriete eettentje achter de Khao San Road. Daarna nog even op een terrasje gezeten en uit eindelijk maar terug gelopen om naar de kamer te gaan, we waren allebei toch wel aardig moe. We waren net op tijd binnen en toen begon het keihard te regenen, maar dat heeft niet lang geduurd.

Aan het einde van de ochtend zijn we naar China Town gegaan, dat moet je ook gezien hebben als je in Bangkok bent nou... verschikkelijk. Wat een mega drukte iedereen krioelt door elkaar heen en eigenlijk is het allemaal niks. Ook weer gezien, gillend weg. Daarna doorgegaan naar de grootste shoppingmall van Bangkok MBK, met 7 verdiepingen met allemaal verschillende winkeltjes. En ook hier was het mega druk, hebben die mensen niks beters te doen? whaha
Maar ook hier hadden we het na een paar uurtjes wel weer gezien en ik had het ook erg fris door al die airco's die overal op volle toeren staan de draaien. Bij de uitgang in onderhandeling met de tuk tuk chauffeur over de prijs waarvoor hij ons terug zou brengen. Aangekomen hebben we eerst Jury zijn blouse opgehaald die erg mooi geworden is! en ben ik doorgelopen naar de kapper om mijn haar te laten verven en knippen. Nu ligt hij even lekker een tukje te zoen en ik zit lekker mijn verslagje te schrijven op het dakterras in het namiddag zonnetje :-)

Straks gaan we uiteraard nog voor een overheerlijke massage en gaan we nog lekker een hapje doen.
Daarna onze spullen inpakken want morgen is het weer tijd om terug te gaan naar huis. Om 13.00 uur (7.00 uur Ned. tijd) vertrekt ons vliegtuig naar het koude witte Nederland.

• 10 Februari 2012 - 11:42

Anthony :

Deb,

Houd je er rekening mee, dat een blouse gestreken moet worden .... hahaha!

Succes met de terugreis!

Dikke kus!

• 10 Februari 2012 - 13:31

Woenk En Nathalie:

Het is al weer bijna om, tijd gaat snel he.
    een hele fijne terug reis vast!

groetjes

• 10 Februari 2012 - 13:51

Sacha:

Jullie reis is al weer veel te snel voorbij gegaan. Ik heb genoten van de verslagen. En goede reis terug.

• 10 Februari 2012 - 16:13

Renate:

Jeetje, het zit er alweer op voor jullie...

Geniet nog van de laatste momenten daar en goede veilige terugreis!
    Enneh...trek wat warms aan:-)