Nog een keer die kick - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Nog een keer die kick - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Nog een keer die kick

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

30 Januari 2012 | Thailand, Chiang Mai

We vonden de jungle flight vorig jaar zo vet dat we besloten hebben het nog een keer te doen, jippie. Dus werden we om 8.30 uur opgehaald door een mini busje om een uur later op plaats van bestemming te zijn. We hebben ons onderweg groen en geel geërgerd aan de chauffeur, pff die man kon echt niet rijden. Was blij dat we er waren. Onze buddy's van vorig jaar kenden ons nog maar die hadden nu een andere groep. Onze groep bestond uit 24 personen normaal zijn de groepen kleiner maar het was zo druk dat het niet anders kon helaas. Wij hadden 3 buddy's alle 3 even gek, leuke gasten. Weer hadden we voor pakket B gekozen, met 34 platforms. Het blijft echt cool om dit te doen het geeft echt een een kick gewoon een super ervaring!! Om 17.00 uur waren we weer terug in het guesthouse.

Later wat bij de mexicaan gegeten en over de drukke zondagmarkt terug gelopen en op een pleintje met allemaal barretjes nog wat gedronken. Toen ik de papieren nakeek bleek dat we dinsdag ipv maandag naar Phuket vliegen dus we hadden nog een dag. Heel vaag dacht echt dat we maandag zouden vliegen.

Vandaag een relax dag gehouden, Jury is al 2 dagen niet lekker heeft erg veel last van z'n buik dus die heeft tot 11.30 uur in bed gelegen. Vanmiddag zijn we op het dakterras gaan zitten. Lekker op een bedje in de zon :-) en zo af en toe even afkoelen in het zwembad. Jury heeft lekker onder de parasol een boek gelezen. Begin van de avond hadden we voor de verandering een massage van warme cocosnoten melk genomen, heerlijk ontspannen. Toen weer terug om te douchen om daarna weer weg te gaan om een hapje te gaan eten. Jaa nu komt het.. ik heb van de week een nieuwe trolly gekocht omdat die andere stuk gegaan is, ben ik m'n spullen aan het inpakken is die trolly kleiner en pasten m'n spullen er niet in :-( grrr
Dus met de trolly in de tuk tuk terug naar de winkel in de hoop dat we hem kunnen ruilen. Het zal wel niet want alle stickers zijn er al afgehaald, en zullen vast een discussie krijgen. Aangekomen in de winkel bood de man ons een maat groter aan en we hoefde maar 300 bath (€7,50) bij te leggen, hahaha wat een giller. Ik blij dat ging makkelijk. Weer een tuk tuk gepakt om de koffer naar het guesthouse te brengen en vervolgens heeft hij ons weer ergens in de stad afgezet en hebben we Italiaans gegeten.

• 30 Januari 2012 - 18:07

John:

Hallo
    Die buik van jury kan er wat van he
    Dus toch te veel warme cocos massage
    gehad.Maar jullie vermaken je wel begrijp ik.Ben bij je moeder in het ziekenhuis gaat iets beter ze heeft de
    computer bij bed staan dat is wel makkelijk Kus van ons beide en tot de
    volgende brief..pa/ma

• 30 Januari 2012 - 18:48

Marcel:

Wat een sluf jongeeee.Het is allemaal weer heel fraai. Buikie nog niet over? Hardnekkig virusie zeker. Deb er is iets.. Kapper geweest? Veel plezier nog en doe iedereen de groetjes, toedeloe prietpraatvriendjes

• 30 Januari 2012 - 19:27

Mich En Deb:

Het leifjes....cool zeg weer een junglevlucht!!!! Echt stoer!!
    Heerlijk om te horen van zo'n warm zonnetje....hier heeft t vandaag gesneeuwd en blijft t 10 dagen onder nul...dus voor jullie misschien... welcom in a winter wonderland..haha
    Klote van jur z'n maag...hoop dat t snel over gaat!
    Dikke klapzoen van ons

• 30 Januari 2012 - 22:16

Geert:

Begrijp ik nou goed dat jullie eerst Mexicaans in Thailand zijn gaan eten en dat Jury daarna zo ontzettend winderig is geworden? Goh, gek zeg ;)

Beterschap ouwe tijger!!

x Grt

• 31 Januari 2012 - 08:34

Nathalie:

hallo luitjes,

Heerlijk te lezen dat jullie zo genieten! En gaaf om nog een keer de jungle flight te doen. Vond het toen ook super gaaf.
    Je extra fotoruimte is besteld en zou moeten werken. Indien dat niet zo is laat het even weten.
    Geniet nog even

x

• 31 Januari 2012 - 16:10

Mama:

Hallo liefjes even een berichtje ziekenhuis
    wat geniet ik van jullie reis verslag loop al
    iets beter nog steeds aan het infuus wacht nog op
    uitslagen ie op kweek staan zogauw ik wat meer weet
    hoor je het snel
    Kusjes / liefs mama

• 01 Februari 2012 - 13:16

Mariska:

Hoi,
    Zo te lezen vermaken jullie je daar prima! Erg leuk om te lezen.
    Veel plezier en geniet er nog lekker van.

xx

• 01 Februari 2012 - 22:54

Je Zus (je):

Broertje,schoonzus , super koud hier. Dus wees blij dat jullie daar zitten. Gaat het beter met je buik? Spike was t weekend bij ons. En erg lief. Massie en Gina helemaal weg van spikey. Hij is nu bij de ouders van deb. Wat een super lieve mensen zijn dat. Hij kent ze ook al goed en was helemaal door het dolle toen ik hem daar weer naar toe bracht. Dus dat zit helemaal goed. Dikke kus xx

• 03 Februari 2012 - 15:33

Minou :

Zooo wat hebben jullie het heerlijk daar zeg!!! Echt niet voor te stellen voor ons, een kleine impressie??? Nou er ligt momenteel zoveel sneeuw dat je denkt dat je op wintersport bent....
    en dat ik gevallen in nou ongeveer 3 uurtjes.. Heb net 1,5 uur over gedaan om van Haarlem naar huis te gaan..... Hoeze ander wereld :-). Echt super leuk wat jullie daar allemaal doen en zien, echt indrukwekkend. Gaat het een beetje me je arm daar Deb? En Juur voel je je alweer beter? Nou genieten jullie nog maar heerlijk daar, maar dat gaat vast wel lukken. Groetjes van ons xxx