Phuket & Koh Lanta - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Phuket & Koh Lanta - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Phuket & Koh Lanta

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

02 Februari 2012 | Thailand, Bangkok

Dinsdag aan het einde van de middag zijn we in Phuket aangekomen. We hebben voor Karon Beach gekozen ipv het drukke bekende Patong Beach. Hier kun je ook met de taxi heen, maar slaap je in iedergeval wel rustig. We hadden een hotel vlak bij het strand en echt een soort van honeymoon kamer, echt prachtig. 'S avonds hebben we wat rond gewandeld en lekker gegeten, en 's nachts zijn we nog in bad geweest.

Gisteren lekker tot halvewege de middag op het strand gelegen en waren blij dat er een windje stond want het was bijna niet uit te houden zo warm. Raar idee terwijl je weet dat het in Nederland vriest. Nou wij zijn erg blij dat we hier zijn :-) Later hebben we een bootticket geboekt voor morgenochtend van Phuket naar Koh Lanta. We hebben gekozen voor een snelle boot die vaart ons in 2 uur naar Koh Lanta met een korte tussen stop op Koh Phi Phi ipv een boot die er 4 uur over doet. En in het hotel hebben we nog even een verfrissende duik in het zwembad genomen.
Einde van de dag hebben we de taxi naar Patong Beach gepakt en zijn we naar een ping pong show geweest, wat een afzetters. De entree was gratis en je moest alleen je drankjes betalen, jaaa we bestelde 2 cola en moesten bijna €50, afrekenen grrr, dus wat geen entree??? maar goed als de show dan nog wat voorstelde maar nee. Ach we hebben het meegemaakt. Nog wat geshopt en later terug gegaan naar het hotel, we moeten morgenochtend weer vroeg op.

Vanmorgen ging om 6 uur de wekker we werden om 7 uur opgehaald om naar de haven gebracht te worden. Om 10.30 uur legde de boot aan in de haven van Koh Lanta, daar een taxi gescoord en opzoek gegaan naar een leuke slaapplek. Die hebben we gevonden aan het strand. De was weer weg gebracht die is morgen weer schoon en een scooter gehuurd omm het eiland mee over te cruisen. Wat is dit een mooi eiland, erg vredig en groen. Nu zitten we op 't stand bij een beachbar even te chillen op een ligbed, straks wat eten en verder zien we wel.

• 02 Februari 2012 - 10:34

Ellen:

Leuk de verhalen tee lezen wat een avonturen werr!Wees idd maar blij dat je daar zit haha hier is het echt te koud zeker als je 10 x per dag naar buiten moet voor een pup haha veel plezier nog en geniet! Xx

• 02 Februari 2012 - 13:38

Berry:

Nee ben echt niet jaloers hoor ten slotte schijnt hier ook de zon dus het verschil is alleen 40 graden nou en ,super gaaf grtz

• 02 Februari 2012 - 17:07

Iwan:

hallo alles goed daar nou hier is het koud brrrrrrrr geniet er nog van die 9 dagen groetjes

• 02 Februari 2012 - 19:20

Geert:

Nou ik volg dus het befaamde Mexicaanse dieet, waardoor ik de hele dag in m'n broek aan het vlammen ben, dat jullie dus niet denken dat iedereen in Nederland het koud heeft :)

x Grt.....enjoy the sun, while it lasts!

• 03 Februari 2012 - 20:53

Renate:

Jeetje, wat een verschil.....in Purmerend ligt momenteel 20 cm sneeuw en het is buiten -11 graden! Het is echt een plaatje, ik klaag niet hoor:-)
    Er staat vrijwel geen wind, dus naar buiten met dikke jas, wanten, muts en sjaal! Tim vindt het geweldig en kijkt zijn ogen uit buiten, schattig:-)

Wellicht toch een Elfstedentocht als jullie weer in het kikkerlandje zijn.....

Geniet daar maar lekker van als het moois en de zon! Hoop dat jullie warme kleding hebben voor de terugreis:-)
    xRenate

• 04 Februari 2012 - 11:53

Vanessa:

Super leuk om alles van jullie te lezen,
    Hier Missen jullie niks, behalve -20 en wat sneeuw.
    Geniet er nog lekker van!!!

• 04 Februari 2012 - 23:09

Jesse & Jasba :