Tweede dag Angkor - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Tweede dag Angkor - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Tweede dag Angkor

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

25 Januari 2012 | Cambodja, Khett Siem Reab

Vanmorgen maar eens rustig aan gedaan, ik kon helaas i.v.m. last van m'n rug niet langer dan 7.15 uur blijven liggen maar Jury heeft lekker tot 9.30 uur geslapen. We zouden eigenlijk een fietstour gaan doen maar omdat we vanmorgen later waren hebben we dat maar laten varen. Dus heerlijk laat ontbeten en om 12.00 uur werden we door de tuk tuk chauffeur opgehaald om naar de andere tempels van Angkor te gaan. Wat is Angkor prachtig wat een natuurschoon!! Om 16.00 waren we terug bij het guesthouse en hebben heerlijk bij het zwembadje gezeten (die leeg was) :-( beetje jammer weer. Ook weer een vlucht en een slaapplek geboekt voor de laatste 2 dagen in Bangkok. Daar willen we nog niet aan denken hoor we hebben geen zin om te schaatsen. We gaan zo bbq-en bij het guesthouse dus hopen dat het wat is want ze gooiden net plastic op het vuur om de koolen sneller te laten branden. Nou dan weer je het wel he ... gelukkig zit er nu folie op de plaat dus we zien het wel en anders gaan we straks nog even ergens wat eten.

Morgenochtend doen we ook lekker relaxt en aan het begin van de middag vliegen we weer terug naar Bangkok om vervolgens aan het begin van de avond op de nachttrein te stappen die ons in 13 uur naar Chiang Mai brengt. We hebben 3 uur de tijd om van het vliegveld naar het treinstation midden in de stad te komen in de spits, het zal ons benieuwen.

Op naar de volgende mini vakantie in onze vakantie :-)

• 25 Januari 2012 - 13:08

Renate:

Hebben jullie de BBQ overleefd:-)
    Goede reis en geniet van Chiang Mai!

• 25 Januari 2012 - 17:24

Harry:

Het is nu woensdag 18.20. nou eet smakelijk met dat plastic op de bbq. Ik zou bijna medelij krijgen. Nou geniet er maar van want als jullie terug komen kunnen jullie je schaatsen onder binden op schiphol en naar huis schaatsen.

• 25 Januari 2012 - 18:06

Zus:

Broer'tje en schoonzus, ff lekker de tijd genomen om jullie verslagen te lezen. Wat leuk om alles te lezen. Jullie genieten duidelijk.

We wilde eerst niks zeggen. Maar ik vind dat jullie dit moeten weten. Mam heeft dinsdag (24) de uitslag gekregen van de kweek. En deze was duidelijk niet goed. Vandaag(25) meteen met spoed opgenomen in nymegen en deel knie vervangen en schoongemaakt ivm bacterie. Drama! Pa en dènis zijn bij haar.( En ze ligt momenteel 19.10 uur op de uitslaapkamer. )

Zodra ik meer weet laat ik het weten.

Xxx

• 25 Januari 2012 - 19:17

Sacha:

He hallo,

Duidelijk genieten,.
    Leuk om te lezen.
    Kijk al weer naar het volgende verslag uit.

• 25 Januari 2012 - 23:21

Geert:

Dat is een dikke boom waar jullie onder staan, ik vind dat jullie die om moeten kappen :) Passen jullie een beetje op daar!? Sorry, ik ben te stoned voor een serieuze reactie.....Anyways, have fun daar!!!

Dikke kus Grt

• 26 Januari 2012 - 10:14

Anthony :

Hoi lieverds,

Wat een prachtige foto's allemaal uit een 'totaal andere wereld'.
    Het zijn beelden die op je netvlies blijven hangen.

xx

• 27 Januari 2012 - 13:09

John:

groetjes uit nijmegen

• 27 Januari 2012 - 15:48

Lily / Mama:

wat leuk dat ik jullie verslag heb gelezen mooie foto,s prachig land dan hebben wij toch veel gemist ik kan vanuit mijn bed jullie verslag lezen dikke kussen
    Liefs mams
    gr paps