Dag 12 Koh pha Ngan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Dag 12 Koh pha Ngan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Dag 12 Koh pha Ngan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

27 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen zijn we om 8.30 opgehaald en naar het busstation gebracht om daar op de bus te stappen naar Surattani deze reis duurde ruim 3 uur en daar moesten we weer overstappen op een bus naar Donsak die ook ruim een uur duurde waar de boot naar Koh pha Ngan vertrok. We werden een beetje dizzy omdat de pont nogal schommelde. Ik heb op een gegeven moment maar een reistablet ingenomen tegen zeeziekte (ik ben best wat gewent maar dit was echt niet normaal). Jury hield het nog redelijk vol maar vond het ook niet echt relaxt maar heeft nog even geslapen. De overtocht duurde 2 ½ uur, en we waren blij dat we er waren. De boot legde om 16.30 aan in de haven van Koh pha Ngan. We hebben ons in een openwagen naar Haad Rin Nai (Sunset Beach) laten brengen.

We verblijven nu in een bungalow pal aan het strand. We hebben meteen een scooter gehuurd zodat we morgen het eiland kunnen verkennen. We zijn al wat gaan touren en ja hoor ik wil op de scooter stappen en stoot met mijn kuit tegen de hete uitlaat aan en heb een brandwond op m’n been (Woenk momenten). We zijn na het koelen meteen naar een dokterspost gereden en is de wond schoongemaakt en ontsmet, baal, baal :-( Ik zit nu met verband om mijn been en moet de komende dagen terug naar een dokterspost om de wond te laten schoonmaken. Volgens de dokter is het een 3e graads verbranding en ik kan je zeggen het doet PIJN. Nou zitten we op mooie eilanden en ik mag dus niet het water in, kutzooi. Het valt ons op dat het hier aardig uitgestorven is, gisteren was de half moon party dus we denken dat iedereen inmiddels het eiland verlaten heeft, lekker rustig dus! We zitten nu in een bar wat te drinken (bij te komen van het hele gebeuren) ff een peukie en een drankje. We maken er in iedergeval het beste van en zijn benieuwd naar de rest van het eiland.

• 27 Januari 2011 - 17:50

Woenk:

whaa ha ha! een woenk moment heerlijk,
    maar je kan gewoon zwemmen hoor zout water is goed bijt de wond schoon,en chloor water ook dus hup! het water in ! heb ik ook gewoon gedaan hoor,he jurry hoe vaak heb je al gehoord van die kleine thai,your big men ha ha,heel veel pleizier nog en laat je vakantie niet verpesten door die wond hoor debbie gewoon zwemmen.

• 27 Januari 2011 - 22:18

Sander Solavera:

Hey Deb en Jury

How is life over there foto's zien er goed uit! hoop dat jullie het naar jullie zin hebben. doe voorzichtig en de groetjes van Sandertje!!

• 28 Januari 2011 - 08:39

Crool:

Nou nou wat een pech weer... Maar zal de pret zeker niet drukken...
    Hier gaat alles lekker, was gisteren wel heel verbaasd toen ik bij jullie binnen kwam, de kaboutertjes hadden gezogen en de vuilnisbak geleegd... sta je wel ff raar te kijken, want dat verwacht je niet... Er lag geen briefje, beetje jammer...
    Heb het verlag (behalve deze) naar je mams gestuurd... ;-) Dikke kus!

• 28 Januari 2011 - 11:18

Marenka:

Halloa, wat een toestand met je been. Tja scooter tijdperk is al tijdje geleden he. Oudjes, :)). Doe alsjeblieft voor zichtig. Want die gast van jullie met je gewoon zwemmen ook in chloor. Tja ik weet t niet. Pas op je moet zeker zon op die plek vermijden. Nou sterkte lieverd.

Groetjes van pa en ma. Ze komen vandaag weer thuis en ik zal ze dan weer ff al jullie verhalen laten lezen.

Dikke kuzzzzz

• 28 Januari 2011 - 11:52

Iwan En Saskia:

Heey vakantiegangers!

Wat ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen! Echt gaaf om te horen wat jullie allemaal beleven daar! Balen van je been Deb, dat moet jou weer overkomen :p We hopen dat het snel weer beter gaat, maar laat jullie vakantie niet verpesten erdoor, gewoon lekker blijven genieten ;)
    We zien uit naar jullie nieuwe verhalen en avonturen en nog heel veel plezier en geniet nog maar lekker daar samen! :)
    Liefs xxx iwan en sas

• 28 Januari 2011 - 11:59

Iwan En Saskia:

En wat een leuke foto's! Ziet er echt geweldig uit daar! Super leuk om te zien! Groetjes van ons :)

• 29 Januari 2011 - 16:07

Jas En Jes:

Wat erg !!! Wat een pijn... Is het mogelijk om het af te dekken met plastic en tape??? Pas op met ontstekingen daar hè !! Blijven ontsmetten, kan niet vaak genoeg, daardoor zorg je ook dat het verband niet in je wond gaat zitten en blijft plakken! Last maar lekker voor je zorgen
    Xxxx