Dag 13 Koh pha Ngan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Dag 13 Koh pha Ngan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Dag 13 Koh pha Ngan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

28 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

We hebben een beetje uitgeslapen omdat het behoorlijk regende vanmorgen. We hebben ontbeten bij het resort naast ons en hebben daar ook onze vuile was afgegeven. We zijn op de scooter gestapt en hebben eerst een kaartje voor de boot naar Kho Samui voor zondag geregeld en zijn daarna het midden en westen van het eiland gaan bekijken. Het is een prachtige omgeving om zo door heen te rijden. Alleen nog steeds wennen dat ze hier links rijden, en wij maar denken dat die Thaien aan de verkeerde kant rijden haha, maar nee dat waren we zelf :-) heel vaag hoor links rijden. We zijn bij een strandje gestopt en hebben lekker wat gegeten en ons vervolgens voor €6,00 p.p. een uur laten masseren, god I love it. Jury zit steeds meer te denken om een Thais vrouwtje mee naar huis te nemen. Kan ze lekker voor ons koken, schoonmaken en masseren, zonder happy end dat doe ik wel ;-)

Aan het eind van de middag moest ik weer voor controle naar de dokter. Ze heeft de wond weer goed schoon gemaakt auw en er weer zalf opgesmeerd en vervolgens weer verband om heen gedaan. Ook heb ik voor 3 dagen een antibioticakuur mee gekregen. De komende 4 dagen moet ik elke dag terug komen om de wond te laten verzorgen. Ik baal er goed van het ziet er niet uit.
We hebben net op Sunrice beach gekeken hier worden de full moon party's gegeven, het is echt een klein hippie dorpje hier met allemaal winkeltjes met hippie kleding. Later op de avond gaan we nog even in een club kijken waar onderground house gedraaid word, we zijn benieuwd.

  • 28 Januari 2011 - 13:57

    Crool:

    Volgens mij gaan jullie nooit meer wat anders doen! :-P dikke kus!

  • 28 Januari 2011 - 14:02

    Renate:

    Jeetje, wat een narigheid van je wond meis! Niets aan te doen, blijf vooral genieten daar. Mooie foto's hoor! In Nl is het KOUD maar wel een waterig zonnetje erbij.
    Veel plezier daar verder!
    Grtx, R

  • 28 Januari 2011 - 14:06

    Nathalie:

    Wat genieten jullie toch lekker daar. Deb, je wond ziet er netjes uit hoor vergeleken met woenk. Heel veel plezier!

  • 29 Januari 2011 - 04:37

    Marenka:

    hey luitjes, wat een paradijs. vader en moeder zijn thuis en je vader wilde ff vragen wie nu de boodschappen komt doen.. nou ik zal je nog wat vertellen. ga maar even zitten, hier komt het ....

    het is nu 5.30 in de ochtend terwijl ik dit type en ik ben in de VU. jawel je moeder is gevallen en heeft der heup gebroken. pap en charles zijn om 3 uur naar huis gegaan en ik haal nu maar ff door en hopelijk wordt mama als een van de eerste geholpen. de kop van het heupgewricht ligt er volledig af, deze gaan ze herstellen. de artsen starten vanaf 7.30. nou geniet lekker daar want hier is het een bak ellende. dikke kus

  • 29 Januari 2011 - 12:27

    Marcel:

    Kut Deb, kijk dan ook s uit meisie.
    Niet in het water, geen drank en niet in de zon geloof ik. Ik heb het zelfde gehad. Ongeluk met brommertje in Spanje uitlaat op m'n poot. Gaat weer over Deb. Juur goed voor je meisie zorgen flatdrol. Lekker dat het verder goed gaat en lekker rustig is uhhum.Jullie zien er al lekker uitgerust uit op de foto's. Lijkt me geen straf allemaal. Tot gauw. Xxx marcel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie en Jury

Actief sinds 10 Okt. 2009
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 50305

Voorgaande reizen:

20 Februari 2020 - 15 Maart 2020

Vietnam

07 Februari 2019 - 03 Maart 2019

De Filipijnen

06 Februari 2018 - 23 Februari 2018

Myanmar

02 September 2017 - 21 September 2017

Roadtrip Italië

29 Mei 2014 - 20 Juni 2014

Indonesië

21 Januari 2012 - 11 Februari 2012

Cambodja & Thailand

15 Januari 2011 - 05 Februari 2011

Ons Thailand avontuur

Landen bezocht: