Dag 19 Kanchanaburi - Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Dag 19 Kanchanaburi - Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Dag 19 Kanchanaburi - Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

04 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen zijn we naar The Monkey school geweest en werd er een show opgevoerd door verschillende aapjes, erg leuk om te zien. Er was 1 aapje waar je mee kon spelen, Jury heeft aardig met hem lopen dollen. Later zijn we de brug over de Kwai over gewandeld. Eigenlijk wilde we een trip doen maar dan hadden we om 8.00 weg gemoeten en waren dan pas om 17.30 terug en dan nog de bus naar Bangkok eigenlijk hadden we daar geen zin in, we hebben al genoeg gereisd. Dus hebben we nog wat rond gelopen en zijn nog op de foto gegaan met een tijger, die we ook de fles hebben mogen geven, wat een hele bijzondere ervaring was.

We zijn om 13.30 weer op de bus terug naar Bangkok gegaan waar we om 15.45 zijn aangekomen. We zijn opzoek gegaan naar een guesthouse maar alles zat vol. We hadden om 18.00 afgesproken met Jasba om een hapje te eten die dinsdag was aangekomen in Bangkok, dus Jury is naar haar guesthouse gelopen en gelukkig was daar nog een kamer vrij, wel heel klein maar dat maakt niet zo heel veel uit we zijn er toch amper.

We hebben met z’n drietjes gezellig wat gegeten, rond gewandeld en nog wat gedronken. Morgen gaan we nog het eea in Bangkok bekijken.

• 03 Februari 2011 - 18:24

Pootjes:

Ik zie dat je een poten aap heb gevonden neem deze maar mee.
    Neem lekker een borrel van de poten members.
    Geniet van de laatste dagen daar.

WP
    Pootjes

• 04 Februari 2011 - 09:10

Lassie:

He yuri. Ik wist iet dat jij kon fietsen ha ha. Die tijger met je maar voor mij meenemen die is wel leuk. Wij willen ook even weten hoelaat jullie toestel land ? Volgens mij hebben jullie het erg naar je zin goed zo. Geniet nog maar even de laatste 2 dagen. Gr WP