Dag 11 Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Dag 11 Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Dag 11 Krabi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

26 Januari 2011 | Thailand, Krabi

We zijn vanmorgen met de ferry van 10.30 naar Krabi gevaren waar we om 12.00 uur aan kwamen. We zijn in een open auto gestapt die ons in town heeft afgezet. Hier zijn we een tourist center ingelopen omdat we eigenlijk wilde kijken of we meteen door konden reizen naar Ko Phangan. Dit was wel mogelijk maar dan zouden we eerst 3 uur met de bus moeten reizen en dan vervolgens op de ferry moeten slapen die dan morgenochtend om 6.00 zou vertrekken. We zouden dan op een grote slaapzaal slapen met een hoop andere mensen, nou dat zagen we allebei niet zitten. Dus meteen een hotel geboekt voor een nacht en nou worden we morgenochtend vroeg opgehaald bij ons hotel voor een busrit naar de ferry en dan varen we naar Ko Phangnan. Dit is het eiland waar de full moon party's gegeven worden. Helaas de full moon en half moon party's zijn al geweest maar dat maakt niet uit het schijnt een mooi eiland te zijn.

Het regent eigenlijk al bijna de hele dag, echt van die tropische stort buien dus we zijn even in de stad wezen kijken en daarna weer terug gegegaan naar het hotel. Straks even lekker ergens wat eten en dan weer betijds naar bed want morgen word het weer een lange dag.

• 27 Januari 2011 - 08:47

Woenk:

Ik hoop dat de busrit een beetje meevalt, en leuke foto's hebben jullie al gemaakt die met dat kleine aapje is echt geweldig, veel pleizier en kijk al uit naar het volgende verslag en foto's

• 28 Januari 2011 - 15:25

Minou:

Kom ik er eindelijk achter hoe ik kan reageren op jullie verslag / foto's.Echt heel leuk om te lezen. Jullie maken super veel mee. Echt balen Deb van je pootje. Hoop dat het snel beter gaat zodat jullie weer volop kunnen genieten! Heel veel plezier nog. Kuss Charles, Minou, Meagan & Jay xx