Dag 17 Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Dag 17 Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Dag 17 Koh Samui

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

01 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Een lekker relaxt dagje bij het zwembad vandaag. We zijn allebei lichtelijk verbrand. Aan het einde van de middag hebben we de scooter weer ingeleverd en hebben we ons weer een uur heerlijk laten masseren :-)

Morgenochtend gaat om 5.00 de wekker omdat we om 7.45 naar Bangkok vliegen. Daar willen we meteen een minibus regelen die ons naar Kanchanaburi brengt, zodat we de Bridge over the River Kwai kunnen bekijken.

• 01 Februari 2011 - 18:44

Nathalie:

Oh wat gaat de tijd toch snel,! Alweer op de terug weg. Geniet er nog maar even van!
    groetjes

• 01 Februari 2011 - 20:02

Michek En Debby:

Hey lievies!!!

Wat een baalzooi van jur z'n moeder zeg en dan ook nog een keer je kuit...klote!!!
    Maar gelukkig genieten jullie nog van het prachtige land(terug te zien op al die mooie foto's)
    nog even en dan zijn jullie gewoon alweer terug....we missen jullie best:)
    Met spike gaat het nog steeds goed..die heeft al aardig z'n gewoontes bij m'n ouders!
    Hij zit bijna altijd bij me moeder op schoot en volgt der door heel t huis...schattig toch?!
    Nou lieverds...enjoy nog even!!!

Lots of love

• 01 Februari 2011 - 21:21

Renate:

The bridge over the river kwai, indrukwekkend stukje geschiedenis wat jullie gaan zien. Geniet nog maar lekker van mooi Thailand!
    Grtx, R