Dag 10 Koh Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Dag 10 Koh Phi Phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Dag 10 Koh Phi Phi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

25 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Gisteravond zijn we met de taxiboot naar het centrum van het eiland gevaren waar we eerst lekker een pizza en lasagne gegeten hebben. Daarna zijn we wat gaan wandelen maar het viel ons op dat het nog best groot was, een hoop winkeltjes, kroegen en disco’s. Later zijn we aan een strandtent beland waar ze best lekkere muziek draaide house/progressive en het was er behoorlijk druk. Er werd ook een indrukwekkende vuurshow gegeven.Rond 23.15 waren we het zat en zijn met de taxiboot weer terug gevaren om lekker te gaan slapen, we waren aardig moe aangezien we de nacht ervoor ook weinig geslapen hadden.

Vandaag hebben we een speedboot gehuurd en zou ons in 6 uur 3 eilandjes rondom Koh Phi Phi laten zien met wat langere stops zodat we konden snorkelen en zwemmen. De eerste stop was Maya Beach, hier is de film The Beach met Leonardo di Caprio opgenomen. De 2e stop was aan de andere kant van Maya Beach, een prachtige baai met rondom gigantische kliffen waar we lekker konden zwemmen. De 3e stop was op Moncky Beach en daar liepen allemaal aapjes rond, erg leuk om te zien. Hier kregen we ook onze lunch dus we hebben lekker op het strand gegeten. Onder weg waren vreselijke hoge golven, dus we klapte telkens op het water, dat was wel iets minder maar goed. De 4e stop was op Bamboo eiland, daar vonden we persoonlijk niet erg veel aan. Ook daar stonden hoge golven en waren blij dat we weer richting het eiland gingen. Op het laatst werd ik echt een beetje misselijk en hoopte maar niet te hoeven spugen, gelukkig het eiland was in zicht en was blij dat ik grond onder mijn voeten voelde!

Net hebben we even een uurtje geslapen en gaan straks weer met de taxiboot om een hapje te eten. Morgenochtend vertrekken we met de ferry naar Krabi en we kijken wel of we daar blijven of dat we een van de omliggende eilandjes pakken om daar weer een paar dagen te vertoeven.

• 25 Januari 2011 - 11:00

Crool:

Wat een mooie plaatjes weer...
    "smelt"... Toch een beetje kleur opdoen hier denk ik?!

Ik heb Chippie en Levi een trucje geleerd, erg grappig :-) Laat het jullie zien als jullie thuis zijn...

Dikke knuf!