Oost West, thuis best - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Oost West, thuis best - Reisverslag uit Zwanenburg, Nederland van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Oost West, thuis best

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

12 Februari 2012 | Nederland, Zwanenburg

Eerst de foto's bij het vorige verslag geplaatst dat ging op de een of andere manier vrijdag niet.

Aan elke vakantie komt een einde :-(
Gisteravond zijn we rond 20.00 uur op Schiphol geland. Wel vreemd als je 's morgens nog op je slippers en in de korte broek loopt met 34 gr. en dan hier staat te klappertanden met -7 gr. brrrr. Eenmaal thuis waren de beesten erg blij om ons weer te zien, die hebben we ook echt wel gemist.

Vannacht om 1 uur gaan slapen maar om 2.45 uur al weer klaar wakker en om 4.00 en 6.00 uur weer. Om 6.30 uur maar besloten eruit te gaan, jetlag misschien???? pfff het is in Thailand immers 's middags.

We hebben weer een super reis gemaakt en prachtige indrukken opgedaan in het mooie Cambodja en het geweldige Thailand.

• 12 Februari 2012 - 09:38

Geert:

Goed om te horen dat jullie weer veilig terug zijn in ons koude kikkerlandje :)

x Grt

• 12 Februari 2012 - 10:43

Anthony Baart :

Welkom thuis schatten!

• 12 Februari 2012 - 20:29

Renate:

Welkom thuis en nu maar even bijkomen en nagenieten!

• 15 Februari 2012 - 16:22

Sacha:

Zo een beetje laten reactie. Maar jullie zijn weer veilig thuis. En inmiddels al weer een beetje gewend aan de kou. Vond het leuk om jullie reisverslagen te lezen. En de foto's waren mooi. Soms om jaloers op te worden. Dan was het hier hartstikke koud en jullie liepen dan heerlijk in een kortebroek. En die foto;s van de standen. heeeeeerlijk om daar te zijn.

We zullen binnenkort wel even bellen voor een afspraak. Gezellig kletsen over de vakantie.