Dag 16 Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Dag 16 Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Dag 16 Koh Samui

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

31 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen eerst hier naar een dokter geweest om m'n wond te laten schoonmaken. Deze arts vond het er niet best uitzien en gebruikt nu andere middelen. Ze wil de wond ook 's morgens en 's avonds behandelen. Zondag als we thuis zijn ga ik wel meteen naar een dokter om het te laten nakijken.

We zijn lekker op de scooter gestapt en zijn eerst het eiland rond getourd. We zijn gestopt bij een schietclub en Jury heeft met een pistool (9mm special) en een shotgun geschoten, ik heb zelf ook 1x geschoten maar wat een klap geeft dat zeg pff. Jury had na zijn schoten met de shotgun een rode schouder zo hard was de terug slag. Erg leuk om gedaan te hebben.
Later in Chaweng geluncht en toen zijn we terug gereden naar het hotel waar we nog een uurtje aan het zwembad gelegen hebben en nog een potje gekaart hebben.

We hebben Jury zijn moeder nog even gebeld en gelukkig is de operatie gisteren goed verlopen, voor zo ver je goed kan zeggen natuurlijk.

Vanavond gaan we weer naar Chaweng om daar een hapje te gaan eten.

• 01 Februari 2011 - 14:38

Marenka:

Wauw dat schieten, dat lijkt me zo vet om te doen. Ik hoop dat je niet al teveel last van je been hebt deb, echt narigheid. Mam was erg blij dat je belde. Dikke kus geniet. Hier allss onder control