Dag 15 Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Dag 15 Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Dag 15 Koh Samui

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

30 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Helaas kregen we gisteravond vervelend nieuws uit Nederland. Jury zijn moeder is gevallen en heeft haar heup gebroken en dit terwijl zijn vader nog herstellende is van een val. Toestand allemaal weer. In gedachten zijn we bij jullie!!

Om 9.30 vanmorgen vertrok onze boot naar Koh Samui. De overtocht duurde gelukkig maar 45 min. aangezien er weer behoorlijke golven op zee stonden en de boot weer aardig heen en weer aan het schommelen was :-(
Aangekomen op het eiland hebben we ons door een mini busjes bij Lamai Beach laten afzetten en zijn de hotels afgegaan om te kijken waar we wilde verblijven. Dit keer hebben we voor een luxe resort gekozen. Ook nu hebben we een bungalow huisje met uitzicht over het zwembad wat bijna door loopt in zee.Vanmiddag hebben we wat geshopt en later een motorschooter gehuurd voor de komende 2 dagen zodat we het vrij grote eiland kunnen verkennen.
Straks lekker een hapje doen en niet al te laat naar bed omdat we vannacht ook maar weer 5 uurtjes geslapen hebben.

• 30 Januari 2011 - 14:59

Eric:

Hoi vrienden. Wat een naar bericht weer. Ik hoopdat het goed gaat met je moeder. Dit eiland is heerlijk. Ben er zelf ook geweest. Huisje aan het strand top. Ga lekker het eiland rond met een jeep. Ga niet op een brommer dat raad ik je af. Je 2 vrienden zijn gisteren lekker doorgezakt pffffffffffffffffffff. Veel plezier en een dikke kus. ( voor Debbie natuurlijk) WP

• 31 Januari 2011 - 09:42

Carool:

Nee!! Wat een pech zeg! Is de een herstellende, gaat de ander onderuit... Getver...
    Wat een mooie slaapplekjes hebben jullie toch elke keer, lijkt me heerlijk wakker worden zo...
    Dikke knuf voor allebei...