Dag 14 Koh pha Ngan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Dag 14 Koh pha Ngan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Dag 14 Koh pha Ngan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

29 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Gisteravond zijn we wat gaan drinken in club 9 waar house gedraaid werd en raakten aan de praat met de barkeeper Chris, achteraf bleek dat hij de eigenaar was van de net geopende club. Hij komt uit Nieuw Zeeland en is jaren wezen reizen en uit eindelijk in Thailand gebleven en samen met 2 vrienden club 9 geopend.

Vanmorgen kwam het met bakken uit de hemel echt een giga stort bui en hebben na het ontbijt heerlijk op ons balkon zitten lezen. Er kwam nog een hele lieve hond bij ons op het balkon liggen die we wat koekje geven hebben. Rond 14.00 werd het eindelijk droog en zijn we op de scooter gestapt en zijn de andere kant van het eiland opgereden, waar we o.a. wat watervallen wilde bekijken. De weg (zandweg) was erg slecht door de regen die gevallen was, dus af en toe ben ik maar even afgestapt. Onderweg zijn we nog gestopt bij een soort olifantenkamp en hebben bananen gekocht om ze te voeren. Later reden we het pad in voor de waterval en we moesten een beek oversteken om de weg te kunnen vervolgen maar door de regen was de beek te diep om door heen te rijden. Bij het omkeren van de scooter schoot de ketting eraf, die heeft Jury weer gefikst maar later liep hij er weer af dus hebben we besloten om de scooter om te ruilen voor een andere. Maar we moesten best weer een behoorlijk stuk terug rijden en we konden niet zo hard ivm de slechte wegen. Aangekomen hebben we een andere gekregen maar besloten toch maar niet om weer dat stuk terug te rijden aangezien ik om 18.00 weer voor controle naar de dokter moest. Dus hebben we wat gehangen en gedronken in het hippie dorp. De controle voor m’n wond was goed, de dokter was tevreden. Ze heeft het weer schoongemaakt ingesmeerd en weer verbonden. Morgenochtend wil ze me nog zien om het te verzorgen en daarna brengt ze ons naar de boot(Waar maak je dat nog mee)voor de overtocht naar Koh Samoi.