Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Aankomst Bangkok

Door: webmaster

16 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Ons eerste verslagje vanuit Bangkok. We waren zondag om 14.30 uur plaatselijke tijd geland. Gelukkig dankzij de slaappillen lekker kunnen slapen. Op schiphol onze gereserveerde stoelen om kunnen zetten naar nooduitgang plaatsen. We hadden een vrij nieuw toestel en bij binnenkomst lagen er pantoffels, kussens en een soort van dekbedje voor ons klaar op de stoelen, heel relaxt. Ook had iedereen gelukkig een eigen tv.

Op het vliegveld werden we opgewacht en naar het hotel gebracht, waar we eerst even lekker onder de douche gesprongen zijn. Om 18.00 uur zijn we met de taxi naar Koh San Road gegaan (de backpackers wijk) waar we op straat heerlijk hebben gegeten voor €4,00. Daarna hebben we 15 min. met onze voeten in een bak met hele kleine visjes gezeten die het eelt van je voeten knabbelen wat een gekriebel en daarna een uur Thaise massage gehad, zonder happy end hahaha (dat doen we wel in het hotel). We zijn net weer met de taxi terug gegaan naar het hotel en gaan zo ons bedje opzoeken aangezien het hier nu 00.30 uur is en we morgen weer vroeg op pad willen om Bangkok verder te verkennen.

• 16 Januari 2011 - 19:38

Carool & Neal:

Jeetje, net een dag weg en alweer heel wat beleefd.... Blij dat jullie reis goed gegaan is...
    Ik heb net, lekker blond, het alarm af laten gaan... wist ff niet wat de correctie knop was... maar allemaal goed gekomen... Katjes waren blij ons te zien en hebben gesmuld...
    We zijn benieuwd naar het volgende verhaal... Wel heel leuk om het zo te lezen en te zien... Geniet! Dikke kus van ons!

• 16 Januari 2011 - 20:06

Woenk:

Ha ha leuke stad He Bangkok!heerlijk al die drukte en toch zo relaxt, niet zo gehaast als in Nederland, Oja hebben jullie op kosan road al gezien waar je gewoon alle nl documenten zoals vaar bewijs pers kaarten enz enz kunt kopen, ik weet zeker dat jullie genieten laat alles maar over jullie geen komen.

• 16 Januari 2011 - 20:22

Jesse En Jasba:

goed te lezen dat jullie zijn aangekomen....
    naast een vissen badje en massage kan je misschien ook je benen laten harsen, Debbie?

x en geniet

• 19 Januari 2011 - 09:41

Ellen:

Daarvoor kan je nog eens uit eten heerlijk! En leuk die visjes weer schone voetjes!