Dag 4 Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Dag 4 Ayutthaya - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Dag 4 Ayutthaya

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

19 Januari 2011 | Thailand, Ayutthaya

Gisteravond naar de avond markt geweest maar dat stelde zoals we al gehoord hadden idd niets voor en waren er dan ook met 10 minuten weer vanaf.
Vanacht zijn we aen aantal keer wakker geworden van blaffende honden en vechtende katten. En om half 8 begonnen ze met timmeren grrr.

We hebben 2 fietsen gehuurd de hele dag voor €2, en zijn de ruines afgegaan erg mooi allemaal, maar wat was het warm. Onderweg zijn we gestopt en hebben wat gegeten bij een restaurantje aan de rivier. Nu zijn we weer in het guesthous en gaan zou nog even douchen en wat eten voor we vanavond om 19.45 uur op de nachttrein naar Chiang Mai stappen.

• 19 Januari 2011 - 10:37

Crooltje:

Hoop dat jullie onderweg een beetje kunnen slapen...
    Wat een geweldig mooie foto's!!! X

• 19 Januari 2011 - 13:10

Marenka:

Allereerst, JEZUS wat ziet het er allemaal indrukwekkend uit. wat leuk om elke keer iets van jullie te lezen en beeldmateriaal erbij, das helemaal top!

He, dat eten daar. Dat kan toch niet zo achtelijk goedkoop zijn? En dan massages voor een paar euro. Elke dag maar ff inplannen he:)). Ik hoop dat jullie niet teveel last hebben van de hitte en er al een beetje aan gewend raken. Nou broertje en schoonzus. Ik hoop snel weer t een en ander te lezen en te zien. Een hele dikke kus je zusje!

Oja hoorde van mama dat spike het helemaal naar zijn zin heeft bij de ouders deb. Style he. X

• 19 Januari 2011 - 20:21

Renate:

Leuk om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben. En ik spreek (ook) uit ervaring; het wordt nog mooier! Goede reis en tot het volgende verslag. Grtx, R

• 19 Januari 2011 - 21:17

Nathalie En Woenk:

hoi hoi, leuk te lezen dat jullie genieten. Hebben jullie nog olifanten gezien in Ayutthaya? Wij hebben daar toen gefiest en zijn toen wilde olifanten tegengekomen. Hoop dat jullie lekker geslapen hebben in de nachttrein. Veel plezier in Chiang Mai!
    groetjes woenk en nathalie