Dag 20 Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Dag 20 Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Dag 20 Bangkok

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

04 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen eerst samen met Jasba samen ontbeten en we zouden daarna met z'n drietjes met de taxiboot naar het paleis gaan. Maar eerst hebben we de kamer omgeboekt naar een wat grotere aangezien de andere kamer toch wel erg klein was en ik er vanmorgen een beetje shaggie van werd. De nieuwe kamer is prima :-)
Het paleis was mooi om te zien maar waren er toch redelijk snel uitgekeken dat komt ook omdat het vandaag zo verschrikkelijk warm was poeff. Maar we mogen niet klagen in Nederland word het weer afzien met zo'n 25 graden verschil. Later hebben we nog lekker ergens wat gedronken en gewandeld.
Aan het einde van de middag hebben we afscheid van Jasba genomen die vertrekt morgen om 6.00 naar Koh Tao en reist vandaar uit verder. Over 2 weken komt Jesse haar man om te vieren dat ze een jaar getrouwd zijn. Vorig jaar zijn ze op een van de eilanden getrouwd.

Wij hebben nog lekker een voetmassage laten doen en zijn daarna onze knapzakken gaan inpakken voor morgen. Nog lekker een hapje gegeten en natuurlijk op onze laatste avond hebben we ons nog een uur heerlijk laten masseren, o' wat gaan we dat missen!!

Morgen gaat om 7.00 de wekker en is het helaas tijd geworden om weer naar huis te gaan :-(

• 04 Februari 2011 - 15:40

Nathalie En Woenk:

Bale zeker dat jullie al weer naar huis moeten? Het was leuk om jullie verhalen te lezen! Tot snel dan gaan we even bijkletsen

• 04 Februari 2011 - 20:05

Crool:

Jeetje, het zit er weer zowat op... Maar stiekem wel gezellig dat jullie weer in het Nederlandsche komen hoor... ;-) Heb jullie gemist en het is wel lang genoeg geweest zo!! Spreek jullie snel weer! Dikke kus...