Dag 18 Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Dag 18 Kanchanaburi - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Dag 18 Kanchanaburi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

02 Februari 2011 | Thailand, Kanchanaburi

Vanmorgen om 7.55 zijn we in 45 min. naar Bangkok gevlogen. Daar zijn we op de skytrain gestapt (soort metro) en toen we een foto wilde maken viel het fototoestel op de grond gotver. Helaas het lcd scherm stuk :-( echt balen. We hebben ons door een tuk tuk in de back packers wijk Koh San road laten afzetten en zijn eerst een lekker broodje bij de Subway gaan eten. Daarna zijn we naar een fotozaak gegaan om een nieuw fototoestel te kopen. De verkoper is ons het toestel aan het uitleggen en denk dat hij er een nieuwe sd kaart in stopt terwijl deze van ons was. En ja hoor foto's weg... gelukkig heeft hij ze op de computer terug weten te halen waarna we deze fotoreeks meteen op onze usb stick hebben laten opslaan. Gelukkig we stonden al met onze handen in het haar. Niet alle foto's stonden op het toestel maar dan mis je toch je laaste foto's, gelukkig niet het geval!

We zouden om 12.30 op een mini bus stappen naar Kanchanaburi, maar eerst nog even bij een vrouwtje op straat m'n tas en Jury zijn trainingsjas laten maken hahaha voor €1,25.
Uit eindellijk zijn we dus in de minibus beland met alleen maar locals en we zaten opgevouwen met z'n vieren op de achterbank poeff dat zou een lange rit worden. Om half 3 waren we in Kanchanaburi en zijn op zoek gegaan naar een guesthouse. We hebben ons voor €1,25 al zoekend rond laten rijden door een brommer zijspan, we voelden ons net André van Duin en Corry van Gorp :-) wat hebben we gelachen. Uit eindelijk zijn we bij Sugar Cane beland in een soort van woonboot op de River Kwai voor €14 per nacht. We zijn vanmiddag al even bij de Brigdge over the River Kwai wezen kijken maar zijn toen op een longtail boot gestapt en hebben een tocht over de Kwai gemaakt waar we een stop bij een grot hebben gehad. Morgen nemen we de trein over de Bridge en zien we wel verder. Later op de dag gaan we weer terug naar Bangkok.

• 02 Februari 2011 - 14:12

Coen En Mariska:

Wat gaat de tijd snel, dan is de vakantie al weer bijna voorbij :-(
    Geniet nog lekker van jullie laatste daagjes.

xx

• 02 Februari 2011 - 15:58

Crool:

hahaha... helemaal in een deuk! Leuke foto!!

• 02 Februari 2011 - 20:38

Sander Solavera:

Hahaha lekker voor je rug jur:P