Dag 6 Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Dag 6 Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Dag 6 Chiang Mai

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

21 Januari 2011 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen zijn we om 8.30 uur opgehaald met een halve open auto om de jungle trekking te doen. We waren met 2 engelse oudere stellen en een jong stel uit Eindhoven. Na 1 ½ uur rijden waren we op plaats van bestemming en konden we op de olifanten klimmen. We liepen met 4 olifanten achter elkaar aan, alleen hadden ze meer behoefte aan het eten van de bomen en struiken dan lopen. Het was een aparte ervaring, heel erg lauk maar wel eng dat gewiebel. Af en toe dachten we echt dat we eraf zouden vallen. Na een uur zijn we weer in de auto gestapt een na een half uur rijden werden we met de gids gedropt in de jungle waar we een hele mooie wandeling van een paar uur hebben gemaakt. Onderweg echt zulke mooie plekjes met oa een waterval gezien.
Na om 14.30 uur geluncht te hebben zijn we bij de rivier op een bamboevlot gestapt en hebben een tocht van een uur gemaakt door de prachtige omgeving. We zaten samen met Mark en Sarah op het vlot (het stel uit Eindhoven). Om 18.15 uur waren we weer terug bij het guesthouse, en wat hebben we een TOP dag gehad vandaag zoveel mooie indrukken!!

Vanavond gaan we met Mark en Sarah naar de nacht markt en ja deze markt schijnt wel de moeite waard te zijn, we zullen het zien.

Marenka, je moet idd creatief zijn in het stapelbed in de trein maar het lukt zeker :-)

• 21 Januari 2011 - 19:17

Coen En Mariska:

Hoi!

Wow wat klinkt het allemaal gaaf zeg. Super om te lezen wat jullie meemaken en om alvast wat foto's te zien! Volgens mij willen jullie straks niks anders meer ;- ) Heel veel plezier nog, geniet er lekker van.

Dikke kus van ons

• 21 Januari 2011 - 20:07

Woenk:

o wat heerlijk! ik wil ook weer!!!!

heel veel pleizier daar

• 22 Januari 2011 - 19:14

Jasba En Jesse:

Aaaah Jury zo mag ik het zien .. Op de nek van de olifant. Hoe was dat al die stekelharen of had je een goede broek aan???
    Leuke verhalen !!!
    Xxx jas en jes

• 23 Januari 2011 - 09:15

Ellen:

Cool dat is nog wel een droom,op een olifant rijden!