Laatste relaxte dagen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu Laatste relaxte dagen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Debbie en Jury - WaarBenJij.nu

Laatste relaxte dagen

Door: Debbie

Blijf op de hoogte en volg Debbie en Jury

19 Juni 2014 | Indonesië, Sanur

woensdag 18 juni

Vandaag zeer weinig gedaan. Na het ontbijt naar het strand gelopen en heerlijk geluierd. 'S middag gingen we lunchen en Jury had een pizza besteld en ik een caesar salade, zonder kaas en in plaats daarvan komkommer. Toen ons eten gebracht werd zat er wel kaas over mijn salade en geen komkommer, hoe moeilijk kan het zijn... Dus de salade mee terug gegeven en ik kreeg even later een nieuwe, maar weer geen komkommer pfffff. Dus ik was mijn sla wat aan het snijden en riep ondertussen wéér de bediening en kijk naar mijn bord loopt er een rups door de sla, wel godver de godver gadverdamme. Dus de eigenaar komt en vraagt geïrriteerd wat er is en ik wijs met mijn mes op de sla en vraag hem wat het is, wat denk je wat hij zegt...... dat is sladressing mevrouw. Toen werd ik me toch pissig, en wees op de rups O' sorry en haalde mijn bord weg. Ik zeg laat maar ben hier klaar en hoef niks meer blehh. Jury zijn eetlust was inmiddels ook verdwenen en we hebben de drankjes betaald en zijn iets verderop gaan zitten en hebben een patatje besteld, die ook best wat langer in de frituur had gemogen.
Aan het einde van de middag zijn we terug gegaan naar het hotel waar Jury wat tv is gaan kijken, die was klaar met de zon omdat hij zich nog steeds niet helemaal lekker voelt, hij hoest de longen nog steeds uit zijn lijf en de verkoudheid is ook nog niet helemaal over. Het valt me op dat veel mensen hier hoesten, een hardnekkig virus. En ik ben nog even bij het zwembad gaan liggen en heb nog een verfrissende plons genomen.
'S avonds lekker gegeten bij een echt authentiek Balinees restaurantje waar ik bij binnenkomst een bloem in mijn haar kreeg, echt zó leuk! Op de terugweg hebben we ons voor de laatste keer deze vakantie heerlijk laten masseren en zijn daarna terug gelopen naar het hotel. Ik wilde eerst nog even slapen voordat we vannacht om 12 uur de wedstrijd Nederland-Australië gingen kijken. Natuurlijk vergeten de wekker te zetten dus ik schrok ineens om even over twaalven wakker. Snel hebben we ons aangekleed en zijn bij het hotel in de open lounge bij andere Nederlanders gaan zitten om de wedstrijd te kijken. Jeetje wat spannend en blij dat iedereen was dat we met 3-2 gewonnen hadden. Na de wedstrijd zijn we snel naar bed gegaan want morgen gaan we weer naar huis en we hebben een lange reis voor de boeg.

Truste ;-)


donderdag 19 juni

Ik had gehoopt vanmorgen wat later wakker te worden maar helaas om half 7 deed ik mijn ogen al weer open :-( het zal de leeftijd wel zijn hihi. Vindt het eigenlijk helemaal niet om te lachen pfff. Jury ligt nog prins heerlijk te knorren, kan daar soms zó jaloers op zijn! Ik heb een bakkie koffie gehaald en zit heerlijk te genieten van de laatste ochtend op het terras van onze bungalow waar een klein katje hoog zwanger gezellig bij me komt zitten en geniet dat ik haar aai.
Dit keer ben ik niet de enige die buiten zit ik zie ook andere mensen zitten met een bakkie. We werden om 11.00 uur opgehaald om naar het vliegveld gebracht te worden want we vliegen om 13.00 uur naar Jakarta. Onderweg zegt de chauffeur jullie moeten hier uitstappen want er komt een andere auto die jullie het laatste stuk naar het vliegveld brengt, dat begrepen we eruit want hij sprak bijna geen engels. Ik zeg je brengt ons maar gewoon naar het vliegveld, wat een achterlijk gedoe zeg. Zijn telefoon ging weer hij zuchtte en reedt ons naar het vliegveld, wat een wazig verhaal weer. Helaas was onze eerder geboekte vlucht van 16.00 uur in april al gecanceld en moeten nu dus ruim 5 uur wachten op Jakarta voor ons vliegtuig om half 19.30 uur naar Kuala Lumpur, Maleisië vertrekt. Onze vlucht vanaf Bali had een half uurtje vertraging en aangekomen op het vliegveld van Jakarta zijn we met een bus naar de vertrekhal gebracht, daar vandaan vertrekt later onze andere vlucht. Eerst zijn we naar de bagagekluizen gelopen om mijn trombose spuit op te halen, die ik hier 3 weken geleden achtergelaten heb. Na wat te hebben gegeten moesten we wachten tot dat we konden inchecken. Gelukkig hadden we WiFi dus al met al ging het vrij snel en ik heb ondertussen mijn blog nog bijgewerkt :-) en later hebben we nog een potje gekaart. We wilde achter de douane nog wat eten maar er waren maar twee restaurants en bij de één was wat we wilde uitverkocht dus gingen we naar de ander en werd het net als vanmiddag patat. Na het eten was het al tijd om naar de gate te gaan om te boarden, we vertrokken op tijd maar het was blijkbaar druk op de startbaan aangezien het nog zeker 20 minuten duurde voordat we opstegen. Jury heeft een film gekeken en ik heb wat gelezen. We zijn net in Kuala Lumpur aangekomen en moeten nu nog 13 uur vliegen, morgenochtend om 6.45 zijn we weer op Schiphol. En ik denk dat we dan héél blij zijn dat we thuis zijn, weer lekker bij onze beestjes die we echt wel gemist hebben!

Wat hebben we weer een super mooie reis gemaakt met vele fantastische indrukken, ik zeg..... op naar ons volgende avontuur :-)

  • 19 Juni 2014 - 21:07

    Nathalie:

    Wat gast de tijd snel! Het is alweer om voor jullie. Vond het weer erg leuk om jullie verhalen te lezen! Dat word snel een date prikken om weer bijtekletsen en jullie foto's te bekijken.
    Geniet morgen nog even na voor jullie drukke leventje weer verder gaat
    Xxx

  • 20 Juni 2014 - 18:25

    Marieke Nicolai:

    Wat een prachtige reis! En wat schrijf je leuk, vond het eerlijk om te volgen. Groetjes xo

  • 20 Juni 2014 - 20:51

    Renate:

    Jullie zijn alweer veilig thuis, maar heb genoten van het reisverslag Deb! Inderdaad op naar het volgende avontuur..xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Debbie en Jury

Actief sinds 10 Okt. 2009
Verslag gelezen: 904
Totaal aantal bezoekers 50108

Voorgaande reizen:

20 Februari 2020 - 15 Maart 2020

Vietnam

07 Februari 2019 - 03 Maart 2019

De Filipijnen

06 Februari 2018 - 23 Februari 2018

Myanmar

02 September 2017 - 21 September 2017

Roadtrip Italië

29 Mei 2014 - 20 Juni 2014

Indonesië

21 Januari 2012 - 11 Februari 2012

Cambodja & Thailand

15 Januari 2011 - 05 Februari 2011

Ons Thailand avontuur

Landen bezocht: